Iloisin mielin kesään

Iloisin mielin siirrymme vaalikeväästä kesään.

Kyllä minun sydäntäni lämmitti kovasti oma läpimenoni, mutta erityisesti se, että ryhmämme sai osakseen niin laajan luottamuksen.  Kiitos jokaiselle äänestäjälle – olitte erittäin mallikelpoisia, kun ette liittyneet siihen suureen passiivisten puolueeseen.

Lähiaikoina selviää, missä rooleissa melkoisesti vahvistunut Kuhmon Kokoomus voi Kuhmon tulevaan kaupunginvaltuuston nelivuotiskauteen vaikuttaa osana suurta Kuhmo-puoluetta.

Tavoitteemme on selvä: terve ja kilpailukykyinen elinkeino- ja yrityskulttuuri pitää olla perustana, kun verotuloja pyritään kasvattamaan.  Verotulojen kehityksellä tulee turvata kuntalaisten perustarpeet ja hyvinvointi.  Ahkeran ja toimeliaan kuhmolaisen varaan voimme rakentaa hyvinvointia ihan jokaiselle.

Kiitos vielä te 70, te Kokoomusta äänestäneet 341 ja kaikki te 3459 kuhmolaista, joita kiinnostaa kotikaupunkimme menestys!

Kaupunginvaltuutettu, KOK

20.12.2021

Pian on aluevaalien aika

Muutaman viikon kulutta on ensimmäisten aluevaalien aika.  Uusi yhteiskunnan organisointi vaatii uudet päättäjät, jotka tekevät maakunnallisia päätöksiä.  Mitä se tarkoittaa